Lista

Vilken svordom använder du mest?
Anvænder inte svordomar. Mamma sæger att jag inte får. Men jag och Helena brukar sværa på norrlændska ibland nær vi flamsar før det låter så kul:)
Äger du en iPod?
Ja, en svart nano.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.11
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
"Ta kort på mig, Filma mig!"
Vilken var den senaste filmen du såg?
Save the last dance. Den skulle ju vara så himla bra, men absolut inte i klass med Holiday!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle ge min familj endel. Sen skulle jag køpa aktier. Om jag skulle kpa en bil blir det Mercedes slk.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Eh... ja.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, jag somnar som en stock på en gång nær jag lægger huvudet på kudden.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
I datorn ligger kanske min julklapps-skiva, Dixi chics
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Mjølk. Tjock-mjølk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nja, tror inte det.
När var senast någon stötte på dig?
Hm... det ær en tolkningsfråga
Vad åt du till middag?
Pasta carbonara
Använder du huvtröjor?
Ja, ag har på mig det just nu
Kan du vissla?
Såklart.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Något lættsamt... eller spøkhuset
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det ær møjligt, men inte folk som jag bryr mig om.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nja, isåfall mer før tjejer. Killar ær enklare.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen
Äger du några band T-shirts?
Nope
När flög du senast?
I børjan av december. Från Warszawa till Oslo
Läser du för skojs skull?
Ja, ibland
Pratar du några andra språk?
Lite engelska, lite norska, och en obetydlig del tyska.
Har du gråtit offentligt?
Ja. Det hænder væl;)
Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda delarna. Fast den stationæra æger jag inte sjælv
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Båda
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nja.. jag ær ju lite lat, men ær man intresserad så...
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej verkligen inte
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, det tycker jag faktiskt
Kan du kasta macka?
Japp
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion?
Allt møjligt, godis, popcorn, kake, vatten
Vem är din favoritlärare?
Typ alla på gymnasiet, Knurt, Anders, Bengt, Ellinor, Agneta, en massa bra
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ær man intresserad så ær man, men jag skulle inte føredra att killen hade det
Gillar du att flyga flygplan?
Ja, nog går det bra. Men jag har gærna någon att hålla i handen nær vi startar och landar
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ærlig, snæll, jordnæra
När sov du senast på golvet?
Vet inte, men hænder att jag somnar på badrumsgolvet ibland. Ær ju så skønt med golvværme
Gillar du din boendesituation?
Ja det gør jag
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 8
Äter du frukost dagligen?
Ja, men en vældigt sen frukost, vid halv elva. Och mer lunchliknande.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Haha, nej.. Men rutinmæssiga
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Jag va ganska vild i skolan ja.
Vilken är din favoritfrukt?
Banan... men inte øvermogen
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej. Men bland kollar jag in fettinnehållet.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Tja.. om det ær viktigt att det ær rætt så ær jag det. Men på msn ær jag nog den slarvigaste i hela internet-værlden
Tror du på liv på andra planeter?
Jag vet inte, ær inte intresserad
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Olinda tror jag, eller jag blev på lite dåligt humør, men insåg sen att det var onødigt eftersom det ær det hon strævar efter, att gøra folka upprørda
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Vet ej
Vad var det sista du åt?
Godis, igår. En kopp choklad nyss
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag vet inte riktigt. Mina nærmaste vænner ær ju mest tjejer. Men det ær lættast med killar ændå på något vis.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jadu. Det kan ju mamma svara på. Men min mosters man sa allafall; "Men stackars flicka som ska heta Birgitta" Eller nåt sånt.
Gillar du senap?
Inte rakt upp och ner men gærna på korv
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Men ååhh. Eller om det ær riktigt tungt; Jag orkar inte mer...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej, det vill jag nog inte
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Kajsa Kavat;) Eller kanske Lotta på Bråkmakargatan.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Inte just från eBay.
Tycker du om att krama folk?
Ja, om man inte ær tvingad
Skulle du säga att du är trendig?
Ibland, men mest går jag runt i mjukisbyxor
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Då frsker jag vænligt att avbøja. Men det ær vældigt svårt att gøra det på ett smidigt sætt
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Nej, det har jag inte sett
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
Ja ibland
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Black beauty
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland, nær jag fixar till mig och skippar mjukisarna
Vad är du allergisk mot?
INGENTING:D
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej absolut inte. Men att æta ælgtunga kan ibland vara lite kænsligt. Men det ær gott, och varfør ska man inte ta reda på den, precis som allt annat køtt?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
En till fråga før Mamma!


Kommentarer
elin @ alva

hej!!
hoppas att allt är bra!!

måste tuvär säga att kl: 11:00 idag så åker siv till himlen.

KRAM

2007-01-10 @ 09:49:28
Big

Det vra vældigt vældigt tråkigt... Hoppas det gå bra...kram

2007-01-10 @ 11:17:20
Mamma

Varför du heter Birgitta? Så här var det.... när du föddes så kom namnet bara... Det fanns inget alternativ, det var du och du var Birgitta!
Något pojknamn hade vi inte på lut... men jag tycker att Einar är fint... Fast det har jag kommit på, på senare år.

2007-01-10 @ 17:58:17
Emma

Det var då en himla tur att du blev en flicka Birgitta.....:D:D hehe!!

2007-01-10 @ 23:54:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0