Mina i-landsproblem

Jag har två saker som ær jobbiga just nu. Ett, jag har tappat bort nyckeln tll garaget och har verkligen ingen aning om vart den kan vara! Två, jag vet inte om jag kan søka andra delen på etologi-kursen. Før att læsa etologi 2 måste man ha ettan som førkunskap. Jag læset en etologikurs i gymnasiet. Men det ær ju længesen! Fast jag vill ju læsa etologi hellre æn ekologi. (Etologi = læran om djurens beteende) Frågan ær om jag fixar det?

Idag levererar jag en bild från rådjursjakten:

42503-379

Det ær tur man inte har problemet att æta eller ætas.

Ciao


Kommentarer
mamma

Det är bara att söka etologi 2 och överbevisa dem om att din kurs i Gegymnasiet räcker som förkunskap...
Ge dig inte...

2007-01-04 @ 17:01:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0