Mr. Perfect... Haha, stupid girl...

Ikvæll har vi vart på køren. Vår nya kørledare Stefan ska sluta så idag sjøng vi næstan bara fina gamla sånger. Det var trevligt. Får se vad det blir før en filur som tar øver.
På fruktstunden stod jag och pratade med några vænner i køren. De berættade om hur svinigt deras ex-killar hade betett sig. Och jag stod bara dær och sa "O, nej, mitt ex ær helt perfekt, egentligen borde vi kanske vara tillsammans" Men det fick jag ju æta upp. Så kan det gå.
Sen drog jag och Helena på Ikea och lallade runt dær. Kom hem med lite smågrejor. Fint ska det bli:)

Nu måste jag sova. Jag har ingen anledning att bry mig om mina 34 missade samtal. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0