Ny sång

Ny sång, och jag hoppas faktiskt att ni som læser min blogg tar hem de hær underbara låtarna och njuter av dem! Annars skulle jag ju inte tipsa om dem:

Kleerup feat. Robyn - With every heartbeat

Yes of course ær det min kæra syster som fixar fram alla nya bra låtar. Jag vet inte vart hon hittar dem. Sen ær det någon annan snæll sjæl som laddar hem dem åt oss och skickar dem till oss.
Typ David och Katarina. Tackarsåmycket.

Helena ligger och

LÆSER EN BOK

Nu ska vi nog sova. Natta.

42503-389

Frågan ær ju bara vart man ska få plats. . .



Kommentarer
Helena

ja big tryckte in sig mellan mog och boss. Glenn la sig vad føtterna. lite trångt men...huvudsaken ær ju att hunden får sin halva sæng :P

2007-01-10 @ 08:23:02
irene

Fast nog tycker jag att Boss kan flytta från "mammas" säng när han har blivit så gammal som 7 år...?

2007-01-10 @ 19:01:33
anna-lena

Det tycker jag med att Boss kan göra. Var sover Julius förresten?

2007-01-10 @ 19:39:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0