Pulka

I fredags var vi førresten och åkte pulka i Korketrekken. Jag vet inte hur det stavas men det ær uppe vid Holmenkollen. Var dær før ett år sedan också, men då på en helg och med massor av folk. Var ju bla en engelskman som kørde på mig och Boss... Men i fredags var det allafall mycket mindre folk och jag, Emma, Ivar, Viktor och Markus for upp dit. Væl dær skulle Markus bara åka en gång før han hade ju så bråttom till jobbet, men efter førsta åket tog han ett till. Det ær så otroligt kul med en sån lång pulkabacke!! Och barnen ær helt vilda på att styra, så det kan ju vara lite læskigt. Fick mig många skratt den dagen, vi hade riktigt trevligt. Att pulka kan vara så himla kul!! Jag hoppas vi snart åker dit igen.

42503-42542503-426

42503-427



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0