Smygis i frysen

Hejhopp! Nu ær vi i Drøbak igen, vi har stædat lægenheten lite, Helena har skrivit sin arbetsansøkan och jag har fyllt i mina papper till Ås. Altså, min søknad till kurser. Det blev etologi først. Kanske jag klarar det, kanske inte. Helena ska læmna in sina ansøkningar i veckan. Imorgon får hon nog gå till b-young på Amfi hær i Drøbak, sen tar vi nog bilen till Ski och Vinterbro någon dag också.
Vi har precis vart upp och lagat fiskekakor. Jag tror Helena tyckte det var okej gott:)

Igår i Oslo shoppade vi. På rean, jag køpte ett par hængselshorts som blir schyssta i sommar, och en svart klænning. Jag har 21 stycken nu :D Oj, vad mina døttrar och syskondøttrar kommer att bli glada. Dock inte min kæra mor... Jag køpte några ørhængen också. Ett par med ælgar på. Ja, de var fina och passar mig bra.

42503-385

Vi såg Holiday igår. Den var underbar och jag var glad:) Jude Law ær skitsnygg som vi alla vet.

Annars får jag bara tråkiga sms mest.


Kommentarer
Mi

Jag vill också sen den, men Jonas tvärvägrar....

2007-01-08 @ 09:44:10
Helena

hørru maria, sluta toffla! du får væl gå med nån annan då..eller sjælv. puss och kram

2007-01-08 @ 18:58:10
URL: http://biggelito.blogg.se
Jo

He, he...ja Maria, nu är det toffelvarning. Men vi kan gå när du kommer och hälsar på - för jag vill å se den. Bra idé va?

2007-01-09 @ 10:21:52
Jo - igen

Oj, stackars Big. Jag behöver ju inte ödsla plats på din blogg för att komunicera med din syrra ;) He, he, sorry.

2007-01-09 @ 10:23:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0