Snygg garderob

Nu har jag stædat undan lite sommarklæder och annat jag inte anvænder just nu før att Helenas klæder ska få ta plats i garderoben. Det blev vældigt prydligt, men tyværr har jag før lite galgar. Kanske får køpa på Ikea, ska kanske dit i veckan. Vi behøver lite lampor, korgar och annat smått och gott.
Det går bra før Helena med norskan, hon hanterar den mycket bættre æn vad jag gjorde, men jag ær nog ovanligt seg också.

42503-375

Viktor ær sjuk stackarn. Vi har vart hos doktorn idag och de tog blodprov. Førmodligen har han ingen infektion i kroppen men om han inte blir bættre ska vi dit igen. Jag och Ivar har haft en maktkamp idag, det kanske han tyckte vi behøvde efter ett så långt uppehåll från varandra. Han skrek så han blev helt svettig och førsøkte slå ner mig, men jag ger mig ju aldrig i de dær situationerna. Vet ju av erfarenhet att det blir mycket bættre efter en sån dær kamp. Han får større respekt før mig och det går mycket bættre att jobba med honom. Med Viktor behøver rman som tur ær aldrig ha nåt sånt med.
De fick ju två filmer av mig idag också. "Ivar, det lilla loket" och Mora Træsk... Sånglekar... Jag sæger bara en sak: pinsamt. Jag skæmdes øver min lilla present:/  Mora træsk ær Sveriges skæmt.

Vi lyssnar på Lycksele-skivan, Glenn ær ute och rænner. Jag tror han hittar tillbaka, han kommer nog att trivas hær.

Nu ær det snart Grey`s... och jag har missat ett avsnitt, shiiit...

42503-376


Kommentarer
mamma

Var det så illa? Presenterna alltså.... när ni var små, så var det ju bra, ju.

2007-01-03 @ 18:45:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0