Weehoo, Mamma är bäst! Och Jens Byggmark också:)

Jag jublade när jag läste Mammas kommentar på förra inlägget, jag trodde hon skulle skälla på mig men hon tyckte jag gjorde rätt:) Jag blev så glad och lättad:) Det är liksom så att om Mamma tycker man har gjort rätt så är det bara så, eftersom att hon är den klokaste människan jag  vet på denna jord!

Sen letade jag fram en bild på Jens och Jon Byggmark på datorn också. Blir ju så glad när det går så bra för Jens att han till och med vinner en världscup-tävling, coolt!!
Fast jag känner ju inte Jens, men Jon är en hyvens kille. Vi träffades på Frasses i Lycksele för någon sommar sen för att umgås lite innan de reste vidare till Tärna? Eller var det åt andra hållet, ner till Umeå kanske..
Whatever... De är väldigt söta och fina killar i vart fall!

42503-424
Jens & Jon

Ciao!



Kommentarer
mammselen

Oj då, är jag SÅ bra?
Nää inte SÅ bra.... BÄST!!! :)

2007-01-28 @ 16:37:22
irene

Jag tar också åt mig... mammor är ju bäst! så även mostrar...

2007-01-28 @ 20:32:46
anna-lena

Rätt, Irene!

2007-01-29 @ 19:00:41
mammselen

Jag saknar nya bloggrapporter....

2007-01-31 @ 17:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0