Weekend i Oslo

Ja då var man tillbaka i Oslo och Markus välmöblerade hem och välfyllda kylskåp.... noooooot! Jag var lite tankspridd när vi for så jag glömde både jacka och mössa hemma, och här har vi faktiskt fått snö inatt. Jag som hoppades på vår nu när snön aldrig orkade komma. Men jag tror det smälter bort.
Jag och Helena ska ner på stan och shoppa, vi tänkte se bio ikväll men det ser ut som alla platser blir slut. Ååååååååååh. Jag vill ju se Holiday! Kanske vi får göra det i Dröbak då. I deras moderna biograf.
Nu måste vi ut med Boss.. ciao ciao


Kommentarer
Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen. och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-01-06 @ 11:03:15
anna-lena

Hur kommer det sig att så många män har "tomma" kylskåp? Vad lever de på? Snabbmat ute, fil eller gröt, snälla flickkompisars middagar, öl och cocacola...???

2007-01-06 @ 11:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0