Alltsa jag blir gal

Nej min dator ville inte funka sarskilt lange. Gudni tyckte vi skulle lamna in den for reparation men det hade jag inte lust med nar det finns en Markus som kan det dar. Jag far val klara mig med den har. Och kanske Ossian kan fa igang min. Vi tankte forresten dra och fiska ikvall. Meta. Men nar jag inte hittade nagon mask efter 5 sekunder trottnade jag. Nu har han gravt upp halva potatislandet och hittat tva senast jag sag. Det ar for torrt. Har fortfarande inte kommit na regn och det tackar ju jag for...
Jag ar mest sugen pa att dra till Grimsstadir istallet. Det ar sa skont att sitta dar i koket pa kvallarna och ata och spela kort.
Ha en fin vecka. Ciao!

42503-586

Nej jag ar inte sa himla snygg men utsikten ar!


Kommentarer
mammselen

Du är snygg och utsikten är fantastisk. Men du kanske ska öva dig i tålamod.
Puss och kram...

2007-07-02 @ 21:38:13
irene

Jodå, du är snygg och lika fin som utsikten.

2007-07-03 @ 00:32:30
Mi

Bad härligt det verkar, är verkligen sugen på att komma och hälsa på!

2007-07-03 @ 10:11:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0