Efter solsken kommer regn...

Gårdagen var en dålig dag. Stod i fårskit och spadade. Det var tungt, jag var arg, less och gav upp hela tiden. Tur man inte har någon tidspress här. Allt har sin tid. Begravde mig i skit och tankar om vem jag är och vad det ska bli av mig. Slog huvudet i bilen. Var less, less, less. Sen sov jag ensam i Grimsstadir och försökte att inte tänka på alla spöken som skulle kunna finnas där. Vaknade idag av att jag fick sms av Markus 05.17. Somnade om, kunde inte sova ordentligt. Men det blev allafall en bättre dag idag. Det är verkligen en berg och dal-bana, sanna mina ord. Man måste fightas.

Mitt i allt så saknar man ju de här förstås...

42503-627

Ful få man va men int dum.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0