Finally!

Äntligen helg. Slitsam dag med endel missnöje från arbetsgivarens håll.
-Jag vet inte hur man gör...
-Birgitta! Du har varit här i en och en halv månad snart, har inte Ossian och Paula visat dig hur du ska göra?! Du ska göra det!
-Men jag kan ju inte...
-Du måste vara självständig, nu ska du göra det!
Vid det här laget höll jag på att börja gråta...
-Är det så att man inte kan be om hjälp eller?
-Jag kommer.

Lång dag. Skönt med helg.

42503-619
42503-618

Snart kommer Anna och hämtar upp mig. Vi ska på en fest hos hennes familjs son som bor i Reykjavik. Anna har kommit in på veterinärskolan i Oslo, superkul!! Då kan vi hänga även där när jag kommer tillbaka dit efter Island.

Weeho, jag har fått två paket på posten. Ska inte öppna förrän på söndag:) På måndag väntar jag ett tredje från älsklingen. För han och jag är liksom älsklingar igen. Det känns bra!!! Så nu är jag glad och lycklig och ser fram emot framtiden:)

Livet är härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0