Gal!

Jag skulle forsoka lagga in lite bilder, men det funkar inte, och inte ens Markus kan hjalpa mig. Jaha, nu kan jag skriva å ä ö igen allafall. Wow.

Förra veckan gick jag och Ossian upp på berget. Oj vad fort vi gick, jag höll ju uppe tempot:) Sen när vi väl kom upp så badade vi i en liten sjö, det var kallt, men jag har bildbevis, tyvärr är min dator dumihuvet så jag kan inte visa det.
Sen har jag tagit lite andra fina bilder också som jag inte kan visa.

Annars har jag mest velat åka hem idag eftersom jag ibland inte kommer överrens med folk här. Ossian och jag blev osams igår och han började inte prata med mig förrän idag. Meningskiljaktigheter heter det tror jag.

I hlegen har vi inget på programmet tror jag. Kanske vi lånar en bil och turistar lite. Eller så liftar vi runt.
Imorgon ska jag själv ut till Grimsstadir och jobba.. lite målning och sånt kul. Men skönt att vara själv ändå.

Tack för alla kommentarer, Vibeke, fortsätt gärna att skriva dubbla gånger:) Bara mer för mig att läsa
Irene; romantik passar mig fint...
Tackotack och sov gott!



Kommentarer
mammselen

Det märks att jag har semester. Jag hinner skriva kommentarer först. Fast bara en vecka till, sedan är det arbete igen. Jag längtar inte!
Tålamod, öva dig i tålamod...

2007-07-05 @ 08:15:56
irene

Romantik? nänä, då blir det deckare och sience fiction. Det var det där att öva sig
i tålamod jag tar fasta på
:)

2007-07-05 @ 20:42:31
Anonym

Nu är Per-Erik hemma... och Katarina. Glenn är ute hos pappa. Katarina har plockat bort en fästing från honom
idag. Hon fick ut hela...
P-E ska på O-ringen senare. Om någon vecka tror jag att det är.
och blåbären håller på att mogna. En del är det redan.
Det är tidigt.... jag brukar ju plocka de första när du har födelsedag.

2007-07-05 @ 21:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0