Haha, det regnar inte på Island

Det stämmer inte att det regnar mycket på Island. Inte den här sommaren. Kan ju bara vara glad för att jag har kommit hit rätt år! Men man vet ju inte vad som händer resten av månaderna. Men under en månad har det inte regnat mer än två gånger. Hur mycket har det regnat i Sverige? Eller Oslo, där jag skulle ha stannat om jag inte åkt till Island. Nej man får bara var glad:)

42503-595

Planerade att jobba inom kriminalvården efter Island. För att få lite mer erfarenhet till att söka polis. Ville helst jobba i Norge, men det planen sprack ganska fort. Där måste man ha en särskild utbildning på två år. I Sverige var det lite lättare, vi får se hur det blir. Kanske sommarjobb i Sundsvall nästa sommar.
Och Dag, jag har också kollat upp politiskolen i Norge och man måste vara norsk medborgare.

42503-598

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men jag får väl ladda för ridturen imorgon:D
Kanske man skulle försöka sig på att komma dit vi inte kom förra helgen? Nu har vi ju faktiskt en bil så vi behöver inte nödvändigtvis lifta dit...

42503-599

Så här såg det ut förra helgen...

Men lite frukost först kanske.


Kommentarer
mammselen

Du får säkert lift lättare om du tar av dig glasögonen, så att du inte ser så skum ut! Och använder tummen istället för pekfingret! (tur att det inte är långfingret)
:-D
Puss och kraaaaammmm....

2007-07-14 @ 18:22:56
Mammselen igen

haha... men här regnar det. Just nu! Väldigt mycket!
Så det passar ju bra att lägga sig.

2007-07-14 @ 23:49:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0