Jag älskar min dator ibland.

Just nu faktiskt. Den fungerar exemplariskt:) Nere på mitt rum till och med. Nejse, dra mig baklänges på en liten vagn!
Imorgon ska jag upp klockan åtta och vi ska åka och fånga in hästar som har tagit sig en tur i friheten. Ja, jag har naturligtvis ledigt men väljer att följa med i hopp om en liten ridtur. (Fast jag tror inte jag ska hoppas för mycket.) Men jag kanske får träffa min häst en stund innan han kanske ska ut på tur i några dagar.
Jag avundas hästfolket.

42503-593

42503-591

42503-590


Kommentarer
mamma

Vilken badbrud!

2007-07-07 @ 09:52:24
mammselen

På bibliotek brukar det finns en del hyllor med utländsk litteratur. Om böckerna tar slut så kan du kanske fråga där, och om du har tur så kanske det finns böcker på det exotiska språket svenska. Eller norska... du är ju språkbegåvad och kan det språket numera också.
Puss och kram...

2007-07-07 @ 10:51:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0