Jagat hästar

Alltså missförstå inte rubriken. Förutom att ha jagat förrymda hästar imorse och sprungit som en tok i regnet (Kate & Helmert, ni vet hur det är att leka fårhund och läsa av en flock med djur som försöker komma undan) så har jag baaaaaraaaa slappat. Jag har suttit på mitt rum i sängen med datorn i knät och ett stort täcke över mig. Jag har endast flyttat mig för toabesök och en gång gick jag upp i köket och åt lite mat som Ossian hade lagat. Snart ska jag flytta mig igen och hämta en glass som jag suttit och väntat på att bli tillräckligt hungrig och sugen på. Annars har jag mest ätit godis.
Det är bara så himla skönt att ha en ledig dag där inget egentligen är inplanerat. Dessutom regnar det ute. Ska snart gå och ta ur linserna och ta mig bhn för extra bekvämlighet. Ska man bara sitta still är den ju egentligen ganska onödig.

Jag har läst bloggar, spelat betapet, lyssnat på sahara hotnights, nu är jag inne på Gunnar Lingegårds myspace och lyssnar på musik...

Men nu behöver jag min delikata lakritsglass. Den är svingod...............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0