Lite gjort

Ossian och hans två vänner som är på besök åkte iväg igårkväll för lite turistande. Tyvärr höll inte den gamla subarun och imorse fick vi åka iväg för att hämta hem dem. Jag hoppas verkligen den blir fixad tills dess Mamma och Maria kommer hit. På vägen passerade vi allafall varma källor. Typ europas största. Men man kan inte bada där för det är 97-gradigt. Jag vet faktiskt inte vart de badvänliga källorna finns.
Självklart fick stackars Ossian skulden för att den redan halvdöda bilen dog. Men förhoppningsvis blir den lagad!

Idag har jag inte gjort så mycket. Det är skönt det med. Anna ska baka tårta till mig som hon kommer över med ikväll:) Tack Ivar & Viktor för era jättefina bilder som jag fick! De står i fönstret nu. Söta hälsningar var det också;)

Såg på Holiday igår, den är så bra! Jude Law är så snygg!

Ciao!


Kommentarer
mammselen

Behöver vi någon bil? Vi kanske kommer fram på tummen.

2007-07-23 @ 19:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0