Några bilder från idag

Vi tog den gamla subarun och begav oss till Eiríksstaður. Där föddes tydligen Leifur Eiriksson. Ni vet
Leffe som upptäckte Amerikat. Det var inte så jättespännande eller jättemycket att se så vi drog till Búðardalur. Där var det vackert. Men säg ett ställe som inte är vackert på Island. Är ni less på alla bilder av landskapet förresten? Jag har tusen till i datorn...
Faktiskt så är inte städerna särskilt vackra. Det är för det mest slitna hus i plåt överallt.

42503-608

42503-607

42503-606

42503-605

Kände att chefen inte var på humör idag så jag undviker han mest möjligt. Tänk vad bra man har blivit på att läsa av sånt där genom åren. Nej jag sitter här på mitt rum med min kära dator.
Det blir ingen heldagstur med häst imorgon som jag först hade trott, men väl 5 timmar allafall. Har nog måttligt ont i baken efter det.

På nästa Allsång på Skansen spelar Sahara Hotnights. Inte missa, inte missa.

Ossian tycker vi ska ta en tur på den lokala krogen snart. Ja, jag ska väl följa med. Man får ju inte bli alltför tråkig;)

Annars tror jag Markus, Helena och Katarina är ute och festar i Falun. Är måttligt avundsjuk.Jag vill också vara med dem! Ibland förstår jag inte varför det är just mig han tycker om. Inte för att det skulle vara normalt att byta till mina systrar men de är i mina ögon faktiskt både bättre människor och vackrare än mig:)

Eller som Katarina sa en sommar. Alltså, Birgitta, ta inte illa upp, men Helena är snyggast. Haha...


Kommentarer
Mi

Hörredudu, vart tog självförtroendet vägen? Nu får du ta och skärpa dig! Det är ju för att du är unik på ditt sätt fattar du väl!! Kram och Puss!

2007-07-15 @ 10:52:31
mammselen

Finfint. Visa alla bilder från Island. Då blir det billigt för mig. Jag får se Island utan att behöva resa dit.
Du är så visst snyggast. Det är nu ju allihopa.

2007-07-15 @ 12:23:54
irene

Aldrig less på fina bilder! Fortsätt med det du.
Föresten är du bäst på att vara du. Fortsätt med det också.

2007-07-15 @ 21:43:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0