Ser ni den vita pricken?

42503-604

Där bor och arbetar jag på veckorna. Där finns inget internet så därför skriver jag bara blogg när jag är ledig och därför verkar det kanske som att jag alltid är ledig, men de det är jag inte Vajbike!

Jaha, idag kom det regn. Det var kanske trevligt i en timme, nu vill jag ha tillbaka solen. Ge tillbaka...
Har haft lite kris med Markus de sista dagarna. Varför vill jag inte dra upp men det är allafall jag som har fuckat up det om jag får uttrycka mig så. Men kanske det löser sig.

Tralala, jag är så glad idag tror jag. Ikväll är det desperate housewifes. nicenicenice.

tjingeling


Kommentarer
mammselen

Jaha, det är dit vi ska. Det ser ju trevligt ut :)

2007-07-19 @ 21:44:20
Vipz & Dag

NÅ kommer sommeren til Drøbak (håper vi). Været har i alle fall blitt detraktelig bedre. Vi har vært ute i båt i hele dag. Ivar har mistet sin første fiskestang på sjøen, og både Viktor og Ivar er notoriske knappetrykkere, -dårlig kombinasjon ute i båt spesielt når foreldrene prøver å slappe av og nyte omgivelsene, men men, det er en læringsprosess så det blir vel bedre. jeg skal arrangere utdrikningslag for Geir på lørdag og i den anledning har jeg fått Markus til å hjelpe meg å arrangere paintball krig på en øy her ute, etterfulgt av et kongemåltid med reker. Tror det blir moro! Gitta, -dersom dere får det elendige været vi har hatt en stund nå så må du gjerne komme hit så raskt som mulig. Du er savnet.
Mvh
Dag & Vibeke

2007-07-20 @ 00:53:59
Vipz

Fint at du jobbe litt da!
Vi koser oss i bassengt i dag, håper det varer.
Kine har funnet passet ditt! Kilt mellom noen puter i sofaen!

2007-07-20 @ 16:33:46
irene

Det är kanske mera som gömmer sig mellan soffkuddarna? Dags för arkelogiska utgrävningar...

2007-07-20 @ 20:33:07
Mammselen igen

knappetrykkere = knapptryckare???
Nää,,, Det där förstod jag inte.
Koser... det ordet förstår jag. Tycker om det också. Tror att jag ska börja använda det i mitt eget tal. Och skrift.

2007-07-20 @ 21:03:31
Dag

hehe

2007-07-21 @ 00:55:57
Mammselen igen

Hehe...
Jaha. Jag tror jag börjar förstå...

2007-07-21 @ 19:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0