Snart slut.

Det är snart slut på födelsedagen, först var det skönt att vara lite ensam, slappa vid datorn men nu har alla ringt och grattat mig och det är inget folk i huset. Slut liksom.
Jag shoppade igår jag. Som födelsedagspresent till mig själv:) Gjorde ett kap på Vero, hittade en klänning i 100% silke för tvåhundra. Den åker direkt hem till klänningsamlingen:)
Fick en burk med surströmming av Ossians vänner också. Haha, jag blev jätteglad, är riktigt sugen men det lär nog vänta

42503-623

Markus planerar att komma och hälsa på också. I slutet av augusti. Längtar.


Kommentarer
moster Irene

GRATTTTTIS. Du är 150% gratulerad från mig också (fastän jag glömmer bort vilken dag det är hela tiden)

2007-07-22 @ 22:10:04
mammselen

GOTT!!! Surströmming!!! Smaskens!!!

2007-07-22 @ 22:21:44
Mammselen igen

K tvättar min bil. På brandststationen... Det blev inte bra, så hon åkte dit igen. Med bilschampo den här gången.
Hon ska aldrig göra det igen, sade hon...

2007-07-22 @ 22:24:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0