Tusen hjertlig takk kjaere Mammselen!

Mamma hann först! Idag fick jag två böcker och en korsordstidning:) Sedan kollade jag i kuvertet igen för att läsa brevet som följde med. Men där var inget brev! Mamma! Du kan väl skicka några rader iallafall när du ändå skickar böcker. Jag blir ju glad av att se din skrivstil bara:)

Imorgon ska Gudni på bröllop så då tänkte jag sno hans dator och lägga in lite bilder.

Igår var jag själv hela dagen och natten på Grimsstadir, det var lite långtråkigt (inga böcker då) och lite läskigt. Men jag såg på desperate housewifes och åt lite godis som jag hade köpt. Sen gick jag ut till hästarna. Jag har en häst som jag är kär i. Han heter Svartur Snällur:) Det är jag som har gett han det namnet... supersöt.

Nu ska jag få igång internet så jag kan publicera...

42503-592


Kommentarer
mammselen

Jo jag vet... det skulle ha varit ett brev med.
Men jag fick bråttom att cykla ner till affären och köpa emballage till böckerna. När jag kom dit så hade jag glömt läsglasögonen hemma.... så jag såg ju knappt vad du hade för adress ens. Om du kollar noga så ser du att handstilen är väldigt ojämn och "fladdrig"...
Jag fick t.o.m. be kassörskan att kolla på min fusklapp att jag hade skrivit rätt adress.
Men bra att paketet har kommit fram redan. Jag trodde att det skulle ta längre tid.
Svartur Snällur - bra namn. Du KAN ju isländska :-D

2007-07-07 @ 09:50:45
irene

Hahahaha, JAG har faktiskt skickat brev jag!! Tänk att jag är bäst jämt...

2007-07-09 @ 18:54:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0