What to do?

Eh. Jag har råkat tappat bort mina nycklar. Hade inte tänkt säga något och hoppas att de kommer fram, men... imorgon ska jag själv ut till Grimsstadir och ta emot hästfolk. Jag måste ha nycklar och Ossian är i Reykjavik. SH gonna kill me. I´m dead. Saker är den att han faktiskt har vart ganska trevlig idag. Bjöd på öl till maten, jag lovade att smaka. 2 klunkar, sen klarade jag inte mer. Och för första gången sen jag kom hit sa han att han skulle diska! What?! Det är alltid jag och Ossian som diskar och lagar mat. Han sitter ju bara och tar för sig.

Fick brev från tullen idag. De har snott min födelsedagspresent från Markus och påstår att jag ska betala tull-avgift för den. Det är ju en gåva för tusan! Jag blev lite depp. Men sen kom den aningen snällare SH och säger att han ska ringa dem imorgon... Om han nu gör det efter att jag berättat att jag inte vet vart jag har nycklarna. Shit. Jag är nervös.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0