worthless me

Steg upp idag och hade ett väldans glatt humör, hade sovit till klockan nästan var tio, så det var ju ganska länge, men var pigg och utvilad:) Gick inte och åt frukost förrän klockan var halv tolv. Gudni kommer in, "Jag har aldrig haft nordjobbare som sover så länge, jag får alltid väcka er" Jaha, vi har inga fasta arbetstider, vi slutar oftast inte förrän kring sex på kvällen, ibland senare. (Han väcker oss kring 8, halv 9) "De förra nordjobbarna brukade gå upp före mig och när jag kom upp stod frukosten på bordet" "Varför går du inte upp när du alltid är vaken när jag kommer och väcker dig? Du kan gå upp och koka kaffe så jag kan vakna av kaffedoften:)" Klagomål kan man ju ta på en arbetsdag, men på en söndag. Jag avslutade min frukost ganska snabbt och gick därifrån. Och att jag skulle ställa mig och laga frukost åt honom. Skulle inte tro det, jag har ingen respekt kvar för han längre.

Men arbetet är ju helt okej, och det känns som det är meningen att jag ska vara här just nu, så det går bra ändå:)

Ska bli lite mer happy nu, så ska jag och Ossian dra ut på en liftartur norrut.

Ciao!

Åh, just det, en länk man blir lite gladare av :
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1114842,00.html

Jag tycker det ser kul ut, kanske det vore något för mig;)


Kommentarer
Ivar og Viktor

Der ser du Gitta, vi ville aldri forvente å kjenne kafelukt når vi våkner på søndager. Skal mamma og Pappa kjøpe flybillett til deg.
PS Det var kjempefint å snakke med deg i dag, gla i deg!

2007-07-08 @ 17:36:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0