Bilder

42503-57042503-567
Grimsstadir
42503-566





Tankte chocka med en stor bild pa farhuvudena...
Det dar blodiga faret ar heller inte sa frascht, hon rakade bryta av hornet nar vi holl i det nar vi klippte henne. Det kom lite blod.
Annars var vi pa bla lagunen igar och det var nice, varmt och skont.
Blir val manga bilder, men vet inte hur manga jag kommer lagga upp, gar skitsegt att gora det.
Nationaldagen var inget att hurra for, dessutom var jag pa daligt humor.
Nar jag hade trottnat pa Reykjavik liftade vi hem. Det var pinsamt, men vi kom ju hem. Dessutom lat jag Ossi sta och vifta med tummen, jag stod bara bredvid och sag snygg ut. Har skulle jag gjort en smiley om jag kunde...
Skont att vara hemma igen...


Kommentarer
mammselen

Jag är så avundsjuk, är så avundsjuuk.... tralidalaladadadi....
Fast inte på fårskallarna. Jag är imponerad att du kunde äta!!!

2007-06-17 @ 19:22:18
Bro

haha. "här skulle jag gjort en smiley om jag kunde" =), ;)

2007-06-17 @ 21:38:22
Advokat

Man kan alltså äta fårhuvuden? Vad händer? Något att sälja på plattan?

2007-06-17 @ 23:45:28
URL: http://www.hittajurist.se/advokat.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0