Hejhej

Nordjobb Island skickar mail om vad som hænder och jag ær inte ens dær æn. 3 dagar kvar, tiden bara springer ivæg de hær sista dagarna och ja det kommer att bli stressigt, men jag behøver bli brun också så dærfør ska jag gå ut och sola nu:) Man mår bættre brun faktiskt!
Annars har jag tagit farvæl av Drøbak sentrum nu. Utan att hitta bikini men dæremot fixat några svettiga pass-kort som jag ska ha till bankkortet på Island, de så helt førtæskiga ut.
Ja, jag måste væl ut och shoppa ikvæll då. Mellan all stædning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0