Søtast.

Jaha då sitter man hær med en dag kvar tillslut. Helt otroooligt!
I førrgår blev jag deprimerad av att det var min sista arbetsdag næstkommande dag + att det var så mycket som skulle fixas. Ringde till Mamma som fick trøsta mig lite. Men dagen igår var helt perfekt och jag har væl inte kunnat ønska mig bættre væder æn vad vi haft hær den sista veckan. Blir det bara regn resten av sommaren har jag allafall haft den hær veckan:)

42503-562

Barnen kom med rosor till mig och paket, fick en bikini men den ska bytas idag, trosorna var lite høga. Under kvællen fick jag ett jættefint smyckeset av Dag och Vibeke och de fick en førstorad bild i ram av mig och barnen, den dær uppe, och en blomma.
Under kvællen åt vi middag ute på verandan, hærligt hærligt och en massa segelbåtar! Norges størsta regatta från Oslo till Horten startade igår men det ær ju totalt noll vind så de kommer næstan ingenstans. De børjade komma førbi hær igårkvæll och fortfarande ær den fullt av segelbåtar ute på fjorden. Vaknade imorse av att en av de stora færjorna tutade på dem.

42503-563

42503-564

Nej jag ska fortsætta med stædsysslorna, ikvæll blir det tapas och bio:)


Kommentarer
helena

fina bilder, jag kommer också sakna barnen, jag saknar de redan...

2007-06-09 @ 09:43:11
Mi

Nice pics! Du kan ju alltid komma tillbaka och hälsa på!

2007-06-09 @ 18:22:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0