Tung dag

Usch usch... Nu igen. Hoppas kanske pa nagot omojligt...

Har klippt gras hela dagen, sadar kul. Fick siesta efter lunchen for jag var sa trott.
Hade garna stannat pa Grimsstadir inatt men vi ska handla imorgon sa jag skulle visst folja med... Mansfolket klarar sig verkligen inte utan mig.

42503-585
42503-584

Har ar tva puckade damer. Under batturen i helgen hade alla pa sig flytvastar, men inte dessa tva, for en av dem forklarade ju det for sin vanninna. Flytvastarna ar bara enligt reglementet men man behover egentligen inte ha dem pa sig... Jag och Anna, som jobbar pa en gard en bit bort bara sag pa varandra och skakade pa huvudet.
Sen fick guiden sta och halla i damerna sa de skulle kunna ta kort. Ibland blir man verkligen forvanad att folk som har levt femtio ar langre an en sjalv inte ar smartare an sa.

God natt


Kommentarer
mammselen

Dumt folk finns det gott om.... i alla åldrar.

2007-06-26 @ 16:05:21
irene

Tur att det vara bara två dumbommar. Annars skulle guiden ha fått det jobbigt.

2007-06-26 @ 22:53:23
mammselen

Hörrö´Bridget. Köp inga fler klänningar (på tradera). Den som kom igår provade Kejtan... Hon fick inte på sig den, varken på det ena eller det andra sättet.... Omöjligt!
Jag skulle ro att den kanske passar till en smal 12-åring utan några som helst former.
Ha det jättebra!
Puss och kram...

2007-06-28 @ 14:52:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0