26 grader varmt, stralande sol:)

Jag har det jattebra. Kan ligga i solstolen bredvid Helena pa dagarna och bara ha ett stort leende over hela ansiktet. Vad ar det? fragar hon da. Ingenting, det ar bara sa harligt...
Vi har brant oss lite, men det ar inte sa farligt. Vaknar utvilade varje morgon vid sju-atta tiden och sen vantar vi tills Vibeke ringer och sager att barnen har vaknat, de vaknar namligen efter oss tro det eller ej.... Och eftersom vi ar sa pigga pa morgonen sa kan vi lika garna ta dem och ga och ata frukost och leka lite. Sen solar vi till klockan blir 3 ca och sen tar vi det lugnt, kanske har barnen lite till. Sen ar det mat och sen sova igen typ. Underbart!
Det som ar mindre underbart ar att vi aldrig blir friska. Tycker vi har perfekta forhallanden for att bli frisk men det vill sig inte. Vi har dock inte drabbats av magsjukan tack och lov!!

Igar satt jag & Helena i poolbaren och drack vin, det var kul, inte sarskilt kallt i vattnet efter ett tag:) Oj, jag blev visst lite onykter sa jag till Vibeke. "Det ar lov, vi ar ju pa ferie!" Yes, det ar underbart:)

Sen har jag tankt lite ocksa. Som vanligt. Tankarna tar ju inte semester. Och jag tror det far vara nog nu. Inga nya mail, inga kommentarer pa bloggen, inget sms. Jag ger upp!!! om jag kan. Heja mig.

Vi tanker pa alla kara dar hemma. Snart ar det pask och da ses vi!

Puss och kram




Kommentarer
Mi

Vad härligt ni verkar ha det! Passa på att njuuut! På torsdag åker jag och Jonas till Prag, det ska bli SÅ kul! Puss och kram!

2007-03-05 @ 15:37:32
Anonym

Heja dig !!

2007-03-05 @ 17:53:25
irene

det var jag / irnee

2007-03-05 @ 17:53:51
Mammselen

Heja! Heja!

Puss och kram!

2007-03-05 @ 18:35:31
tha man

Hej hej ! så bra att du har de bra ! :) hade de jättebra i sverige, hade inte igång mobilen förrän lördagen, var hemma i åskilje och bara njöt av snön, maten och sällskapet...ses imorgon ?

puss o kram

2007-03-06 @ 21:33:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0