Grattis Helena & Emma 20 år var.

Helgen har tillbringats hos Helena i Haslum. Soffan dær ær min bæsta och skønaste væn. Har gjort av med en massa pengar i helgen, hur mycket får du inte veta Mamsen. Och kul har vi haft! Børjade dagen med paketutdelning, sen fødelsedagsfika med familjen Elde. Fick en vinflaska av pappan och sen drog vi ivæg och shoppade. Gissa vad jag køpte på værsta rean... En trøja ut Viktor & Rolf-kollektionen. Inte illa:)

image478

Sen fixade vi middag och drack alkohol och høll tal før varandra... Sen blev det helt pløtsligt tids-panik och vi sprang till bussen. Nere på stan insåg vi dock att vi hade kunnat chilla lite till, men var på Harrys en stund, och sen træffade vi Daniel & co och gick på kokos. Det var skoj, men bara ett tag.... sen drog vi hem...

Nu sitter jag i Drøbak igen efter många om och men. Gonatt


Kommentarer
Mi

Det låter trevligt, men det var en väldigt kort redogörelse för kvällen tycker jag :) Puss och kram!

2007-03-19 @ 12:07:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0