Haha... jaa, det ær kul...

Dags att hoppa i sæng snart. Vilken dag, jag har knappt sløat något och vid middagen var jag så trøtt så jag trodde jag skulle somna stående. Inte hade jag någon lust att gå till boxningen och kænna mig bortkommen heller. Men jag tog bilen dit och det.... var ju en lyckotræff det med:) Så kuuuul! Och fast jag inte har trænat på en månad kænns kroppen stark. Jag slapp den lilla tjocka idag, sparrade mot en kille som var stor på længden istællet. "Ehh, du får inte slå så hårt på mig" Det gjorde han inte heller. Snæll.

Ååå, vart kommer all denna energi och glædje ifrån? Det måste vara våren. Whatever. Jag ær evigt tacksam och nøjd.

42503-477

Ka-ching!


Kommentarer
Anonym

och idag kommer di hit!!!! ka-ching!

2007-03-16 @ 09:08:09
Anonym

och idag kommer di hit!!!! ka-ching!

2007-03-16 @ 09:08:11
mostern i inlandet

det låter härligt med energi...

2007-03-18 @ 17:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0