"Håper du ønsker deg en tog"

Idag fyller Vibeke 39 år och jag och barnen lagade en kaka och gjorde bursdagskort till henne nær vi kom hem från parken. De fick sjælv sæga vad det skulle stå i kortet;

"Kjære Mamma. Gratulerer med dagen!

...håper du ønsker deg en tog

Viktor: Kjære Mamma min, du er snill. Jeg er snill, jeg er snill i parken.

Ivar: Mamma er pen, Mamma er fin.
Mamma ønsker seg en tog
og spiderman
og en katt.
Mamma er snill"

Sen skulle vi pynta med glitter och grejer så nu ær det glitter øver hela det nystædade køket.
Vi hade ett mysigt fika sen med te och kake. Sen spelade jag, Ivar och Vibeke spel. Viktor ville inte vara med, så han gick ner før trappen. Nær vi andra hade spelat klart gick Vibeke och tittade vad Viktor gjorde. Han satt i badkaret och badade. Hade fyllt upp med vatten och klætt av sig. Haha, jag kunde inte hålla mig før skratt, Vibeke var dock duktig och tillrættavisade honom utan att skratta...

Sen gick jag med Boss till Amfi och letade present till Vibeke. Køpte två linnen och ett par trosor till mig sjælv också:)

Nu måste jag stæda:/ Igen. Får ju besøk av Helena & Emma imorgon. Kul jul!!


42503-483


Kommentarer
helena

hahahahahah vad kul det ska bli att træffa de dær busungarna! vi ses snart. puss och kram

2007-03-24 @ 08:54:53
mamma

Mysigt!
Jag säger ju det.... bästa familjen i Norge!

2007-03-24 @ 09:24:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0