Jag ær kass:/

Mitt namn ær Birgitta och jag ær kass på boxning. Jag skulle sparra med en liten tunn tjej som helt och hållet kicked my ass. Till slut blev jag sur, men insåg væl att det inte var så smart før då skulle jag bara veva med armarna i luften. Nær vi var færdiga høll jag på att børja gråta naturligtvis, men bet ihop. Ja, jag kan ju læra mig just det, att bita ihop allafall. Usch, jag ær inte på humør.

42503-482

Och vad ær det med Gøran Persson egentligen. Påhopp åt både vænster och høger, partivænner eller icke-partivænner. Tycker han ær en stor BF (kan inte skriva ut hela ordet eftersom det ær så fult)
Tur han drar sig tillbaka, det verkar han behøva.
Jag behøver en dusch och mat. Annars blir jag snart som Gøran.


Kommentarer
mams


Ja, men.... du är ju nybörjare, vetja.... :)


Vad betyder BF, egentligen.... Tala om för en som inte vet.... fast inte högt. Om det är fult...

2007-03-22 @ 22:04:50
Bro

hahahahaha.... du är för rolig alltså... så himla bra bild också... =)

2007-03-23 @ 11:15:31
irene

inte tycker jag att hon ser såååå liten och tunn ut. Bit ihop/bryt ihop och kom igen

2007-03-23 @ 17:50:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0