Jobberbjudande från Island :D

Halo halooooo:)
Dagen idag ær full av energi, helt otroligt. Kænns som att det ær dags att børja om livet nu efter att ha vart dæckat i diverse sjukdomar i en månads tid. Idag lyckades jag byta bort mitt friskis-pass så jag kunde gå på køren, wee;), imorgon ska jag børja med boxningen wee;), på onsdag friskis, torsdag boxning och fredag friskis. Det ær dags att bættra på konditionen och fixa till kroppen!

image473

Och mitt i alla mina veckoplaner ringer en snubbe från Island på telefonen och diskuterar sommarjobb med mig. Han hade islandshæstar och några får. Och jag fattade faktiskt inte helt vad arbetet gick ut på men det var en massa olika, turism, jordbruk, trædgårdsarbete med mera. Spænnande. Eventuellt så får jag det, men han ville helst att man kom i børjan av juni och jag ær absolut inte ledig hærifrån innan tidigast mitten av juni.

Men vi får se, det finns ju fler jobb kanske:)



Kommentarer
mamma

TA DET! TA DET! Ta jobbet!!!
Tveka inte! Äntligen har du chans att komma dit du har velat i så många år.... Låt inte den här chansen gå dig förbi!
Prata med honom och försök få honom att vänta ett par veckor, så kommer du som ett skott sedan.
Puss och kram / mammselen

2007-03-12 @ 18:35:07
mostern i inlandet

Heja !!!

2007-03-12 @ 21:49:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0