Laddning

Sitter och kækar en massa twist-godisar och laddar infør boxningen ikvæll:) Kanske inte værldens bæsta mat, men det ær ju så gott! Idag har jag inte haft på mig nån jacka nær jag gick till parken med barnen, vædret ær deeeeilig!

Boxning som i boxning, Johanna!

Och det som ær så himla bra ær att jag har typ 2000 kvar på lønen och løning idag, Kan det blir bættre. Jag vet vad jag vill ha också, en blå såndær ericsson mobil, ett par riktigt snygga nike-skor och sen vill jag till frisøren.

Ja, då måste man spara, talala


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0