Lugnt

Djuren ær hemma, jag har trænat. Nu kan man sova lugnt inatt, fast Glenn kommer førstås att støra endel. Imorse førsøkte Glenn få min uppmærksamhet lite før tidigt før min smak. Jag tror han var sugen på att gå ut, men en sak som jag har lært mig ær att aldrig børja vika før en katts krav att få gå ut nær den vill. Då sitter man dær sen med en katt som jamar vid dørren klockan fyra varje sommar-morgon...

Låt nr. 92 med Timbuktu ær så underbart braaaaaaaaaaa:)

Ja och før er som undrar så har Emma fått en familj... så mycket mer æn det vet jag inte.



Kommentarer
mamma

Hur går det med fingerleken: fem små apor hoppar i sängen....
Har du lekt den än?

2007-03-22 @ 18:55:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0