Såhær på lørdagkvællen nær koltrasten sjunger och utsikten ær lika galet vacker som alltid...

Shit, det ær verkligen mysigt ute nu! Kænns verkligen som vår. Jag, Helena och Emma gick både till och hem från Amfi. De handlade lite klæder och sen handlade vi mat, haha, det blir nachos ikvæll igen, vår nya fest-mat:)
Gick och pratade om Lycksele och hur mysigt det ær dær. Om en vecka ær det utgång dær:) Men ikvæll ska vi bara ha kul hær i Drøbak. Ska bli s u p e r s k o j.

Vi såg på skidspelen på tv idag också. Visade stolt alla som ville se, vårt hus nær det var i rutan. Dessværre råkade ju kameramannen filma tøntligan också.... Gah!

Liten lista:

Fyra filmer jag kan se om och om igen
Holiday
10 orsaker att hata dig
Søta feel-goodfilmer ...

Fyra städer jag bott i
Falun
Lycksele (Ja, det ær en stad)
Oslo
Drøbak (Ja, det ær också en stad)

Fyra tv-serier jag gärna ser
Grey´s Anatomy
Desperate housewifes
Ugly Betty
Ghost Whisperer

Fyra ställen jag vill åka till
Island
Nya Zeeland
Lycksele ;)
Norra delarna av Norden

Fyra tidningar jag köpte senast
Don´t know...

Fyra saker jag borde göra oftare
Æta ordentliga måltider
Gosa med Boss
Stæda
Njuta av livet

Fyra favoriträtter
Surstrømming
Mammas kroppkakor
Tacos
Kebabpizza på Laponia


Simma lugnt folkens!


Kommentarer
mams

I morgon ska vi stå med en jättestor FINSK flagga. Och vifta allt vad tygen håller.Hoppas att vi kommer med i tv:n då.
Fast Jonas vägrar att hålla flaggan.... jag fattar ingenting....

2007-03-24 @ 21:59:51
mams

Fyra saker som jag behöver. Möllers tran
Möllers tran
Möllers tran
Möllers tran
Det skulle vara bra om du hade med dig några flaskor när du kommer hem. Min är snart slut....

2007-03-25 @ 17:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0