Seg-søndag

Vaknade lite før tidigt før att se om stafetten børjat, men det hade den inte, så vi sov ett tag till. Lite før lite sømn inatt! Men vi hade skoj:) Stællet var fullt med folk i alla åldrar, vi træffade några som vi drog på efterfest med. På Heer av alla himla stællen. Var dær ett tag och tog sista nattbussen hem sen. Svindyrt:/

Det ær 28 grader i solen idag och helt underbart ute. Jag och Helena tog en promenad nere vid vattnet typ och det var riktigt hærligt. Om en vecka ær vi i Lycksele nu. Sittandes och moffar Sibylla-strips kanske. Ja. Det ær det enda jag ønskar mig just nu. Med en massa strips-krydda och ræksallad.

Vill att familjen ska komma hem så jag får sællskap.

Grattis Katarina på 22-årsdagen!

42503-484



Kommentarer
Anonym

Jag ÄR hemma!
Möllers tran.... kan du köpa flera flaskor till mig?

2007-03-25 @ 19:19:10
Anonym

Det var från mamma!

2007-03-25 @ 19:19:55
Big

Jag ska! Tjata på helena också! vI kommer hem fredag kvæll... puss och kram

2007-03-25 @ 19:53:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0