Tomt!

Helena is gone... I miss her. Skjutsade henne till nya familjen ikvæll. De var jættetrevliga och bodde jættefint. Helena fick också en jættefint inredd lægenhet i huset.... dessutom hade de simbassæng inomhus.
Inatt drømde jag att hon dog och græt som en dåre i drømmen. Så jag har nog lite separationsångest.

Vi shoppade lite i helgen, med tanke på att det inte blev så mycket av den varan i Egypten. Så himla skønt att bara gå in på h&m och køpa det man ska ha utan att pruta!
Jag och Helena gjorde några småfynd innan vi plundrade h&m:s barnavdelning på søta klænningar:)
På lørdagkvællen drog vi till Mackes kusins arbetskompis och såg på melodifestivalen. Tack och lov att hon hade svensk tv, jag och Helena var så sugna att se den. Så vi satt och drack lite och hejdade på the Ark & Andreas Johnsson. Och det gick ju bra. Sen blev jag trøtt som vanligt och det blev ingen utgång. Men næsta helg, på Helenas fødelsedag. Då lovar jag syrran!!!

By the way så har jag och Markus gjort slut igen. A men ja vett, det ær så himla oseriøst det hær så jag klarar att driva med mig sjælv;)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0