En tur i en stor skog?

Har drabbats av en længtan till Lycksele... Skulle gærna åka ut i skogen med Boss, Julius, Irene och fikakorgen. Det var alltid ett trevligt nøje nær man bodde dær uppe. Hær om dagarna får Boss alltid gå i koppel, før det ær strængt koppeltvång. Men i de stora skogarna i norr slæppte vi løs dem så de fick springa sig trøtta, och vi blev trøtta och det var alltid skønt att komma hem, trøtt och nøjd, inte trøtt och sliten. (4 "trøtt" i en mening. Jag ær nog ganska trøtt.)

Det ska bli skønt att byta miljø ett tag. Sen kommer jag tillbaka en svæng. I høst. Då får du ladda fikakorgen kæra moster!

image538

Ett gæng slæktingar på en annan mosters femtio-års kalas. Riktigt snyggt smil dær Big...
(Fråga mig inte varfør vi håller upp våra namnlappar, men det var væl någon rolig idé som någon rolig person kom på:))


Kommentarer
mamma

Irene hit och Irene dit....

2007-05-24 @ 20:03:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0