Fritidsprogram:)

Det kom ett fritidsprogram på mailen idag från Nordjobb, Island. Weehoo, vi ska resa på till nordisland och sydisland och så ska vi besøka Blå lagunen (dær man badar och smetar in sig med lera ni vet) och sen ska vi åka på "The golden circle" Då besøker man bla Gullfoss (vattenfallet hær nere) och någon geysir och sådant kul. Fattar ni hur kul det kommer bli eller?? Vavavavavava?!!

image539

Sen finns det lite fler aktiviteter på veckodagarna i Reykjavik, men de kan inte jag gå på før jag ska ju bo på landet:)

A, just det. Jag ska på islændsk språkkurs också;)


Kommentarer
mamma

Lyllos dig!
Jag blir så aaaavundsjuk, jag blir så aaavundssjuuk, lajdi lajdi lajdilajdilajlaj....

2007-05-24 @ 20:01:23
irene

jo tack,jag fattar alldeles utmärkt.
...och blir något avundsjuk....

2007-05-25 @ 21:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0