Førsøker væl då

Dag har fixat mitt internet och påstår att det ær mycket bættre nu. Men om det hær ær bættre vill jag nog hellre ha tillbaka det sæmre. Før det hær ær inte bra. Få se om detta inlægg kommer med, kan mycket væl hænda att uppkopplingen far åt skogen.

Ikvæll var jag och Markus på Ski och shoppade. Ja, men ibland får man ju. Skulle kolla efter en 17:e maj-kjole. Jag køpte en blå fin på h&m som jag tænkte matcha med mycket vitt så det ser fræscht och fint ut i sommar också. Om det nu inte ær før kallt før att ha klænning på Island. Sen køpte jag två spiderman-kepsar till Ivar & Viktor som de ska få imorgon. Viktor ska ju bli Spiderman nær han blir stor.
Berættade førresten lite førsiktigt om Markus bilinbrott hæromdagen. Viktor var lite mer brutal och svarade att Pappa skulle komma med den røda bilen och køra på tjuvarna så de dog. Nejnejnej sa jag. Man ska vara snæll och det dær får polisen ta hand om...

I mat-affæren på Ski hittade jag Islænskt godis som jag naturligtvis køpte. Det var lakrits med choklad runt. Førsta tuggan var væl sådær men sen blev det riktigt gott. Tummen upp før islændskt godis alltså:)

Nu har vi kækat middag med Dag och Vibeke. Grillat med rødvin. Till skillnad från sin storasyster har man ju vant sig vid den drycken nu ;)





Kommentarer
irene

...men TÄNK om det finns affärer på Island också?...

2007-05-12 @ 10:52:34
Kate

Då har dina barn och Robi mycket gemensamt. Han brukar också leka Spider-man ibland. Tur att han bara är 26 =)

2007-05-12 @ 17:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0