Hujedamig

Anej, det var kallt. Jag skulle lægga mig och sola på verandan, precis som igår, men det var før kallt idag. Så jag gick in och hæmtade en filt och somnade under den. Vaknade och låg och kollade ut øver fjorden en stund. Frågan ær om man någonsin kommer att ha en sådan storslagen utsikt i sitt boende igen. Man får passa på att njuta av det, snart ær det dags att dra vidare.

Igår stædade jag och Helena ut huset på Slemdalsveien. Vældigt noga. Det tog oss 5 timmar. Jag fattar fortfarande inte hur det kunde ta så lång tid, men med torkning av varenda list i hela huset och allt annat blev det så. Jag och Markus kom hem klockan ett inatt.

Nu ska jag sætta igång lite Sahara Hotnights musik, før ikvæll ska jag se dem:) Hoppas bara det finns biljetter kvar, før jag har inte førkøpt några...

Ciao!

42503-517


Kommentarer
mamma

Var konserten bra?

2007-05-03 @ 21:48:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0