hungrig

Ja, snart borde man vl sætta igång att packa och packa ihop allt som inte ska med vilket ær en hel del. Helena kommer att få mycket klæder snart allafall.
Jag ska till stan ikvæll och gå på praktikant-træffen med Emma och Helena.

Nu ær det ju så att allt som snurrar i min hjærna handlar om Island, så jag har inte så mycket vettigt att skriva. Jag tænker på det hela tiden. Tænk om jag fantiserar ihop før mycket och bli besviken.

Men jag kan tænka lite på helgen också. Jag och Markus ska nog åka på en minkryssning till Køpenhamn. Fint serru!


Kommentarer
irene

Jag är övertygad om att du kommar att ha det TOPPEN allra mesta tiden i alla fall

2007-05-23 @ 18:49:50
mams

Förutom när du längtar efter mamma då... :)

2007-05-23 @ 19:22:17
irene igen

visst kommer du att fortsätta blogga på Island??

2007-05-23 @ 21:19:09

Ja naturligtvis... om det finns internetuppkoppling. Tar med mig min bærbara dator...

2007-05-23 @ 22:32:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0