Låt det hænda nåt...

Væntar och væntar på svar.... Kommer jag inte in ska jag børja kolla på resa till Thailand :) Har bestæmt mig før att åka dit innan jul några veckor, plus att jag tænkte åka runt och hælsa på alla syskon om jag inte tar mig in på polis. Det skulle vara skitkul.
Annars har Boss sprungit bort idag igen. Jag ær riktigt riktigt trøtt på den hunden før stunden. Har åkt runt med bilen och letat och sen kørde jag till polisen och anmælde han førsvunnen. Men nær jag kom hem låg han på græsmattan flåsandes och skitig. Nu får han ligga ute i band och han ær inte nøjd med det. Står bara och skæller.

image537

Ciao


Kommentarer
irene igen

men Birgitta. Vad har hänt din kommunikation???

2007-05-21 @ 21:54:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0