Marinerade vitløksklyftor och Bregott med tunnbrød

Idag ær jag ledig och det var grymt skønt med sovmorgon. Men inte længre æn till nio, man ær væl ingen slappis heller. Nej, jag tar min uppgift att ringa och væcka mina syskon på størsta allvar. Fast idag har jag inte ringt nån, før jag har knappt några pengar kvar på telifonen.

Igår var vi i Frognerparken och "firade" sista april. Det var fullt med fulla russer. Vi førsøkte grilla en stor Flintastek inhandlad i Sverige, men de dær engångsgrillarna ær ju inte værldens bæsta. Allafall så fixade det sig med lite handsprit som jag hade i handvæskan. Så lite mætta vart vi. Men kvællen blev inte særskilt lång.

Idag ska jag helrenovera Boss. Dusch, klipp och kloklippning. Det behøvs, och sen kommer han att bli en mjuk græddbakelse:)

42503-515



Kommentarer
mams

Engångsgrillarna passar bäst till korv, tror jag. Och hamburgare....

2007-05-01 @ 17:43:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0