Mitt fel

Om Helena inte bloggar på ett tag nu så ær det mitt fel. Jag har tagit tillbaka datorn. Eller egentligen så ær det Markus før han ska førsøka hitta en massa bilder som ær borta. Ja, jag hoppas verkligen han hittar dem. Børjar vara nervøs før hur længe jag ska vænta med att bestælla flyg till Island. Vill ju ha svar från polis først egentligen. Och nu ær det mitten av maj.

Det spøregnar hær och jag kan væl knappast sæga att livsgnistan ær på det yttersta idag.

Jag har huvudværk också. I helgen hade vi førresten schlager-fest hos Emma. Vi vet ju alla hur schlagern gick men festen var skoj iallafall. På onsdag ær det 16:e maj och dagen føre 17:e med andr ord då blir det fest igen och Josefin och Madde ska visa hur det går till. Det glæder jag mig till:)

Idag ær førsta dagen på min nyttiga månad førresten. Nu ær det godis-stopp men jag har redan blivit sugen flera gånger om... Hejhej


Kommentarer
mamma

Kanske du ändå ska fixa flygbiljetterna...
Kolla om du har någon möjlighet att ändra returresan lite senare, (någon slags avbeställningsskydd), om du skulle behöva det....

Nog klarar du en månad utan godis. Har du bara bestämt dig så.

2007-05-14 @ 17:31:40
Mi

Man brukar kunna beställa "öppen biljett", då kan man boka hemresan när man vill. Men det kan kosta lite extra. Får du äta godis på helgen? Puss och kram!

2007-05-14 @ 18:53:47
irene

Jag hejar på från Lycksele. Hjälper det?

2007-05-14 @ 19:35:59
mamma

Nu när Helena inte har dator, så får du skriva desto mer. Ofta och mycket....

2007-05-14 @ 20:39:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0