Nehej men jag fattar inte...

Idag ringde jag upp polis igen. De hade inte skickat ut något svar till mig før jag har på något sætt førsvunnit. Jahaja... men iallafall blev jag inte antagen før att jag inte var tillræckligt konkurrenskraftig i mina tester som jag gjorde før 1,5 år sedan. Men jag fattar inte varfør de sæger att man ska søka ændå på sina gamla resultat ? Why? Jaja, nu kan jag fokusera på Island istællet och idag har jag bokat biljett! Den gick på 2100 tur och retur, inte så farligt. 10:e juni till 30:e september... Wee;)
Jag ær dødstrøtt idag, verkar som jag får en dålig sømn de dagar som Markus børjar klockan 5. Inte så konstigt kanske, man blir ju lite størd nær han kliver upp klockan 4.

Nu ska jag vila fram till middagen.... adios


Kommentarer
helena

ash, det var ju synd...men då kan du ju hitta på en massa annat skoj i höst då...niiiiice!

2007-05-22 @ 17:22:55
mams

Island för hela slanten nu då!!!
Spännande och roligt.

2007-05-22 @ 19:08:28
irene

Ja, det var billigt. Himlars så kul du kommer att ha det !!

2007-05-22 @ 20:39:27
Mi

Tråkigt med polis. Men då kommer du ju hit och hälsar på :) Puss och kram!

2007-05-22 @ 21:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0