Sanndrømmare?

Igår natt drømde jag att jag kom in på polis. Inatt drømde jag att jag vara tillsammans med Fredrik Ljungberg. Vi kan ju då dra slutsatsen att jag inte ær en sanndrømmare.

Vi har en massa myror springades på golvet. Så igår tog jag och Markus och gjorde en instas før lægenheten och tvættade golvet med klorin, men det hjælpte føga. Jag føreslår att vi ska tejpa før listerna dær de kommer in men han sæger att det inte hjælper før de tar sig in ændå. Så han førsøker mørda dem med ænnu mer klorin men jag tror inte det biter på de små liven.

Annars har jag budat hem en till klænning på Tradera, så snart får du ett nytt paket på posten Mamma och den hær tror jag du ska få vidaresænda ner till mig. Inte den från Luleå dock, før det ær en annan. Jamen jag vet ju att jag ska spara pengar, men jag håller på att samla ihop lite klænningar till min klænning-samling ju:) Det ær ur-kul.


(Faktiskt så køpte jag en Madonna-klænning igår också)





Kommentarer
irene

Men Birgitta. Du ska ju PRATA med dem vet du väl?

2007-05-20 @ 15:39:25
mamma

Om det inte fungerar med att prata med myrorna, så kan du fråga pappa om råd. För vi hade E4-ans rusningstrafik för myror inomhus, när vi köpte huset. Jag kommer inte ihåg hur vi fick dem att försvinna, men de gjorde de...
Antigen så försvann de när han hade grävt ur mer under huset... eller också tyckte de helt enkelt att vi inte var så roliga, så att de tog en tog en annan väg lite senare.
Och så kom de aldrig mer tillbaka.
Snipp, snapp, snut.
Så var sagan slut.

2007-05-20 @ 17:39:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0