Skateboard-kungen

Jo, jag tycker konserten var rætt bra, men de kunde ju ha smilt en gång allafall... Men jag køpte två skivor, och de var jættebra.

Igår var det gospelkonsert i kyrkan. Det var kul:) Sen direkt hem och vara barnvakt fast det var inte mycket att gøra før mormor hade redan lagt barnen och allt. Men dæremot steg jag upp halv sju, Markus hade precis dratt till jobbet och jag hørde att barnen hade vaknat. Fast jag ær pigg trots den tidiga timmen.

Annars då... Jag vet inte jag..

42503-508


Kommentarer
helena

haha snygg bild!

2007-05-06 @ 09:28:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0