skit

Usch. Det blev bara værre. Barnen och jag traskade ut i blåsten och regnet och kom 20 minuter før sent till gymnastiken bara før att upptæcka att det var instællt. Tack før den sena informationen. Så då gick vi hem igen. I regnet. Och blåsten. Kalla hænder på kalla griniga barn.
Sen blev jag mer sur och sen blev jag ledsen och Markus ryckte in och jag blev bara sur igen. Just nu ær jag bara lite sur. Och så længtar jag efter Mamma hemskt mycket.
Nejmen jag ska gå och lægga mig.
Imorgon ska solen lysa igen.
Gnatt


Kommentarer
mamma

Längtar efter mamma. Jag känner mig hedrad.
Vi kommer ju att senare. Förhoppningsvis på Island.
DET blir roligt.

2007-05-15 @ 20:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0